Everything have changed.



Assalamualaikum.

Wahh! Sudah lama tidak update ini blog. Nak buat post baru ni pun terasa janggal. Err..

Aku dah berabad tak update blog sebab busy dengan PMR. Like busy gila -_- 

Ni dah habis PMR ni, kira freedom ah. Hahaha. Rasanya banyak benda aku nak cerita tapi terasa janggal sebab dah lama sangat-sangat tak update blog ni. Haih

Aku dah delete semua post-post lama aku sebab post lama aku tu semua menunjukkan ketidak-matangan aku suatu ketika dahulu. Habisla, kalau korang baca kan.

Tapi, ada jugak post-post lama aku yang penting. Malangnya aku terdelete jugak, haih. Apa-apa pun, aku nak ubah blog ni sikit. Maklumlah, dulu punya blog bersama dengan kisah-kisah dulu. So, alang-alang dah nak mula kehidupan baru kononnya ni, ubah sikit lah blog ni supaya lebih "BARU".

Dah taknak ah ingat benda-benda lama tu semua, biarkan berlalu~ Hahaha, jiwang je kerja kau Sab -_-


Serius banyak benda aku nak cerita tapi tak boleh sebab rasa janggal sangat buat post ni. Terasa macam first time ber-blogging lah pulak. Blogger yang baru ni pun aku tak berapa nak paham -_-

Confused. Haih, dahlah. Aku kena update blog selalu ni, barulah tak terasa janggal lagi. Eh, korang jangan unfollow blog aku taw, aku tengah dalam proses meng-update blog kepada sesuatu yang baru. 

Okaylah, bye! Senyum selalu taw and nantikan kemunculan blog aku yang baru. Hehe, assalamualaikum.

Teruskan follow blog saya juga twitter saya
https://twitter.com/shabawiya

1 comment:

Sya said...

Aku terfikir nak unfollow kau lps tahu kau delete smua post.. Tapi tak pelah, aku kan baik :3



Aku ada idea untuk post kau yang seterusnya, apa kata kau buat, "aku dan lori tercinta". Mesti semua org suka baca post kau :D