Under renovation?


Assalamualaikum.


Bersilanya saya di sini untuk menaip post baru di blog saya bagi followers saya yang baik hati, bijak dan kiut.

*5 minit kemudian*

Serius rasa awkward nak buat post ni, ahhhh! Lepas ni kena biasakanlah nampaknya. Hm. Weh korang, blog aku ni under renovation taw. Aku kan dah cakap, nak ubah kepada yang baru sikit. And, sebagai langkah pertama aku dah tukar url blog aku dari www.blogsab97.blogspot.com kepada www.typoitucomel.blogspot.com.

Gedik tak url baru tu? Hahaha. Header pun sebenarnya aku nak tukar tapi sayangnya, aku mana reti buat header TT^TT


So, bersilanya aku sekali lagi di sini sambil menebalkan muka aku yang tak berapa nak cantik ni, nak mintak tolong korang yang tersangatlah pandai buat header yang cantik dan kiut. Aku nak tempah header kat koranglah. Kalau nak suruh aku bayar, boleh je tapi janganlah expensive sangat eh. Kurus kering aku nanti kalau expensive.

Kalau korang nak bagi free, itu dah jadi satu benefit bagi aku. So, kalau korang bermurah hati nak bantu aku yang sangatlah tidak pandai buat header sendiri ni, boleh komen kat bawah atau mention aku kat Twitter aku, https://twitter.com/shabawiya. Tolong eh?

Terima kasih sangat-sangat kepada yang sudi membantu. Oh! Tinggalkan link blog korang sekali, aku follow nanti. Hihi.

Sampai sini je kot, nak sambung tengok cerita korea~ Assalamualaikum.


Mintak tolong sangat jasa baik korang untuk benarkan aku tempah header kat korang yang kiut miut ni ^^

No comments: